نوشته شده توسط : elham

ساحل های معروف در پاتایا تایلند

 

 

ساحل هات ونگ فراچان در پاتایا تایلند

ساحل هات ونگ فراچان در پاتایا تایلند ساحلی زیبا و آرام در شما پاتایا است که مکان بسیا مناسبی برای شنا و آفتاب گرفتن در آرامش است . ساحل هات ونگ فراچان از یک کیلومتری که در شمال خلیج پاتایا قرار گرفته است دارای ورودی مشترک با هتل مرکزی ونگ آمات می باشد.در تور تایلند تعطیلات زمستان 94 حتما به این ساحل بروید.هتل ها و آپارتمان های فراوانی در این ساحل قرار دارند که امکانات رفاهی ویژه ای را برای گردشگران تور تایلند فراهم میکنند. هتل های اطراف این ساحل منظره رو به دریا دارند .

 

ساحل هات ونگ فراچان در پاتایا تایلند

 

 

 

ساحل هات جمتین در پاتایا تایلند در واقع ساحلی است به طول 6 کیلومتر که در بالای پاتایا قرار گرفته است و هم چنین مورد توجه بسیاری از موج سواران و ورزشکاران آبی در تور تایلند نوروز 95 می باشد.  این ساحل به نسبت از ساحل پاتایا آرام تر و ساکت تر می باشد و برای شما سکوت را به ارمغان خواهد آورد، هم چنین گفتنی است علاوه بر آرامش این ساحل، می توانید به دیدن هتل ها و دیگر مکان های این منطقه بروید که آن ها هم محلی برای آسایش و استراحت بسیاری از مسافران تور تایلند 95 در طول ساحل خواهند بود.

 

 

 

 

ساحل وانگ آمات بیچ یکی از تفریحات پاتایا در تور تایلند می باشد .این ساحل در قسمت شمالی پاتایا قرار گرفته است و برای افرادی مناسب است که به دنبال مکانی راحت برای استراحت و گرفتن حمام آفتاب می باشند چرا که یکی از تمیزترین و با برنامه ترین سواحل در پاتایا بشمار میرود.در تور تایلند اسفند 94 در این ساحل بزرگ و دیدنی راه رفتن بر روی ماسه ها جذاب می باشد چرا که راه رفتن و دراز کشیدن بر روی این ماسه ها به آدمی حس آرامش می دهد این ساحل در روزهای تعطیلی در تور لحظه آخری تایلند خیلی شلوغ می باشد و کسانی هم که با شنا کردن آشنا هستند در این ساحل به شنا می پردازند.

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: ساحل های معروف در پاتایا تایلند , دیدنی های تایلند , جاذبه های گردشگری تایلند , جاذبه های توریستی تایلند , بهترین جاذبه های توریستی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 313
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

پارک ملی دریایی آنگ تونگ ساموئی

پارک ملی آنگ تونگ ساموئی محل زندگی مهاجرانی بوده است که از جامعه طرد شده و بعد ها به پنانگ منتقل شدند اما آثار زندگی آنها هنوز در این پارک به جای مانده است. این پارک متشکل از 42 جزیره ی کوچک،که همگی با جنگل های انبوه پوشیده شده اند و محل زندگی حیوانات گوناگونی چون میمونهای دم دراز و بوزینه های قد کوتاه و... می باشد.در تور تایلند تعطیلات زمستان 94 حتما از این پارک دیدن کنید.پارک ملی دریایی آنگ تونگ ( Angthong National Marine Park ) ساموئی تقریبا 250 کیلومتر مربع را در بر می گیرد که شامل 50 کیلومتر مربع محیط طبیعی حفاظت شده و بیش از 40 جزیره است. همه ی این جزایر به جز یکی از آنها به نام پالوآی بدون سکنه هستند. پارک دریایی آنگ تونگ که نام آن به معنای  جام زرین است به خاطر زیبایی طبیعی دست نخورده اش مشهور است. جزیره های پارک با ابعاد مختلف از چند صخره در دریای آبی تا جزیره های بهشتی کوچکی با سواحل سفید و درختان نارگیل هستند. بودن در این جزیره در تور تایلند نوروز 95  احساس جستجوگرانی را می دهد که کرانه های دور جهان را کشف می کنند. آب تمیز، آرام و دعوت کننده است و بهترین شرایط را برای جستجوی گنجینه های جزیره در تور تایلند زمستان 94 فراهم می کند.

برخی معتقدند که بهترین وسیله برای سفر به این جزیره در تور تایلند قایق موتوری است زیرا آبهای این منطقه در برخی روزها حتی هیچ گونه موجی ندارند و همچنین برای غواصی در تور تایلند 95  بسیار مناسب می باشد.

پارک ملی دریایی آنگ تونگ ساموئی

 

 

 

از زیباترین و جذابترین جاهای دیدنی تور تایلند ، باغهای جادویی در ساموئی تایلند می باشد که یکی از بهترین تفریحگاهها و استراحتگاههای ساموئی در تور لحظه آخری تایلند محسوب میشود. در این باغات مجسمه های سنگی به چشم میخورد که بصورت نمادین از آیینهای مختلف تایلند سخن می گوید .باغات جادویی سامویی تایلند در ارتفاعات سامویی واقع شده و در این باغ پیکره های تراشیده از سنگ به نمایش گذاشته شده  که توسط هنرمندی به نام نیم تانگ سونگ در کنار یک آبشار کوچک قرار گرفته اند.این مکان در سال ۱۹۷۶ ساخته شد.محیط این باغ به دلیل وجود آبشارهای فراوان در اطرافش در تور تایلند اسفند 94 بسیار خنک می باشد.

 

باغات جادویی در ساموئی تایلند



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری تایلند , دیدنی های تایلند , جاذبه های گردشگری تایلند , جاذبه های توریستی تایلند , بهترین جاذبه های توریستی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

جاذبه های گردشگری بانکوک تایلند

 

 

روستای ساحلی هووا هین و چا آم بانکوک تایلند

روستای ساحلی هووا هین و چاام بانکوک یکی از دیدنی ها و جاذبه های گردشگری معروف بانکوک است. در ساحل چا آم می توان با فراغ بال و سکوت دوست داشتنی دراز کشید و از صدای آب و گرمای آفتاب لذت برد.در تور تایلند زمستان 94 حتما به این ساحل بروید. این دهکده، ساحل های تمیز و زیبایی دارد. در قسمت انتهای شمالی ساحل، رستوران های محلی متعددی وجود دارند که انواع غذاهای دریایی خوشمزه در آن سرو می شود. خوردن غذاهای محلی تایلندی برای گردشگران تور تایلند که از کشورهای دیگر به این شهر سفر می کنند بسیار جالب است.

در این ساحل، فروشنده های متعددی وجود دارند که انواع پارچه های ابریشمی و کتان، مجسمه ها و وسایل تزینی چوبی و روسری های رنگی که صنایع دستی تایلندی هاست به فروش می رسانند. همچنین در تور تایلند بهمن 94 می توان برای گشت زدن در ساحل، از اسب های کرایه ای استفاده کرد.در هووا هین بازار شبانه ای نیز وجود دارد که همیشه جمعیت بسیاری از آن دیدن می کنند. مردم همچنین می توانند در تور تایلند تعطیلات زمستان 94  از آنجا صنایع دستی نیز به عنوان سوغات تایلند خریداری کنند. در این ساحل، کاخ طلایی نیز وجود دارد که در گذشته به خانواده سلطنتی بانکوک تعلق داشته است.در روستای ساحلی، مکانی به نام کاخ تابستانی Klao Khlangwon به معنای کاخی به دور از همه نگرانی ها، وجود دارد که در سال 1926 میلادی ساخته شده است و در تور تایلند نوروز 95 بسیار بازدید دارد. این کاخ برای استفاده خانواده سلطنتی بوده است و یکی از مکان های دیدنی این شهر به شمار می رود که افراد بسیاری را در تور تایلند اسفند 94 به سمت خود جذب می کند.

 

روستای ساحلی هووا هین و چا آم بانکوک تایلند

 

 

 

رودخانه چائوپرایا بانکوک تایلند یکی از بهترین دیدنی های تایلند در قلب بانکوک به شمار می رود. نه تنها به دلیل تاریخچه غنی این رودخانه بلکه به این دلیل که هر روز ، 50000 گردشگر، در تور تایلند نوروز 95  به اینجا می آیند. کشتی های باری، محموله های خود را از این طریق جابجا می کنند. کودکان در آبهای سرد آن به بازی و جست و خیز می پردازند. آلاچیق های چوبی نیز در اطراف آن وجود دارد.فضای مدرن و در عین حال سنتی، مذهبی و غیر مذهبی و خارجی و بومی ، سفر مسافران تور تایلند به چائو پرایا را خاطره انگیز می سازد.  پنج اسکله در این رودخانه وجود دارد که قایق های آن، همگی توسط شرکت قایقرانی چائوپرایا تهیه شده است،‌ که هر روز از ساعت 6:00 تا 19:30 ،آماده خدمت رسانی به مسافران تور تایلند 95 می باشد.  در مسیر جاده به موازات رودخانه چائو پرایا فروشگاه ها و مغازه های متنوع و رستوران ها و کافه های دنج با موزیک زنده قرار دارد.

 

رودخانه چائو پرایا بانکوک

 

 

پارک ملي بانکوک يکي ديگر از جذابيتهاي توریستی بانکوک تایلند است که داراي جذابيتهاي طبيعي و گياهي فراواني مي باشد.جدا از ديدنيهاي فوق مي توانيد در تور تایلند نوروز 95 از ساير امکانات تفريحي اين منطقه مانند بازي گلف حمامهاي آب گرم و معدني ماساژ تايلندي  ماهيگيري غواصي کايت سواري فيل سواري و ورزشهاي مختلف آبي در اين ناحيه استفاده نمود.فستيوالها و نمايشهاي مختلفي مانند  فستيوال کايت سواري فستيوال موسيقي جاز و مسابقات رالي نیز در آنجا در تور لحظه آخری تایلند  برگزار میشود.براي خريد در اين ناحيه مي توانيد علاوه بر فروشگاههاي محلي و زنجيره اي در اين ناحيه از فروشگاههاي شبانه که امري رايج در تايلند مي باشد نيز استفاده کنيد و کالاهاي مورد نياز خود در تور تایلند را تهيه کنيد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری بانکوک تایلند , دیدنی های تایلند , جاذبه های گردشگری تایلند , جاذبه های توریستی تایلند , بهترین جاذبه های توریستی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

دیدنی های تایلند

از جاذبه های طبیعی که در تایلند و بانکوک مشهور می باشد رودخانه کوای با طول بسیار زیاد است که در ۱۳۰ کیلومتری بانکوک قرار دارد. شهرت این پل به این علت است که در دوران جنگ جهانی دوم، نزدیک به ۱۶ هزار اسیر جنگی متحدان به هنگام ساخت « خط آهن مرگ » بر روی این پل، جان خود را از دست دادند.  این رودخانه دارای یک پل بزرگ است و مسافران تور تایلند آبان 94می توانند با دیدن از آنجا لذت ببرند.یک خط آهن در این محل به دست ارتشیان ساخته شده که از جنگل و رودخانه می گذرد و محل دیدنی است.هم اکنون دیدار کنندگان تورتایلند از این مکان می توانند سوار بر واگن هایی بشوند و از دیدن آن لذت ببرند و در میان جنگل و بر روی رودخانه حرکت کنند و از آب و هوای مطبوع و جنگل سر سبز و آبی روخانه لذت کافی را ببرند.

 

 

 

 

 جزیره بان یکی از تفریحات پوکت در تایلند یک جزیره کوچک دارای ساحل شنی و مناسب برای تفریحات آبی میباشد. در سفر به این جزیره گردشگران تور تایلند پاییز 94 می توانند قایق سوار شوند که این قایق ها از ساحل “واوای” یا “لیم کا” شروع به حرکت می کنند و مدت زمان ده دقیقه طول میکشد تا به مقصد برسند. در این جزیره مکانی برای استراحت و اقامت گردشگران تور تایلنددر شب ندارد.رفتن به این جزیره آرامش خاصی را به دنبال دارد. این جزیره همه ساله به خصوص ماههای تابستان شلوغ می باشد و بیشتر مردم تایلند تفریحات خود را دراین جزیره سپری می کنند. در این جزیره موجهای آبی صداهای دلنشینی به همراه دارد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های تایلند , جاذبه های گردشگری تایلند , جاذبه های توریستی تایلند , بهترین جاذبه های توریستی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

پارک آبی کوکو یکی دیگر از دیدنی های سامویی تایلند می باشد و برای یک روز سرگرم کننده همراه خانواده این پارک آبی که در ساحل لامایی قرار دارد در تور تایلند مرداد 94 بسیار مناسب است. پارک آبی کوکو سرشار از هیجان می باشد .در این جا هم میتوانید از وسایل بازی لذت برید و هم  درمحل های مختلف  زیر سایه به استراحت  بپردازید. همچنین یک رستوران نیز در اینجا قرار دارد که با انواع غذاها و نوشیدنی ها در این محل احساس گرسنگی و تشنگی نمی کنید و گردشگران تور تایلند شهریور 94 میتوانند ساعات خوبی را در آن بگذرانند .در این پارک آبی انواع وسایل بازی وجود دارد وسایل بازی کودکان و بزرگسالان متفاوت است. 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: پارک آبی کوکو در سامویی تایلند , دیدنی های تایلند , جاذبه های گردشگری تایلند , جاذبه های توریستی تایلند , بهترین جاذبه های توریستی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

مرکز خرید نارای فند یکی از بهترین مراکز خرید بانکوک در طبقه زیر زمین، برج رئیس جمهور می باشد و در هتل بین المللی بانکوک ایستگاه چیت لوم واقع شده است و جزء بزرگترین مرکز صنایع دستی کشور تایلند می باشد.این مرکز خرید در سال 1937 توسط وزارت صنایع به عنوان مرکز اصلی پخش و انتشار انحصاری محصولات تایلندی تاسیس شده است. در تور تایلند شهریور 94 بسیاری از این محصولات را می توانید در بازار حراجی Chatuchak چاتوچاک  نیز خریداری کنید .مرکز خرید نارای فند یک فروشگاه مستقل است.در این فروشگاه همه نوع از اقلام اعم از پارچه ابریشم،جواهرات،انواع مجسمه, صنایع دستی و… با کیفیت و قیمت مناسب پیدا می شود.این فروشگاه  در حال حاضر بزرگترین فروشنده از صنایع دستی در کل کشور را داراست. 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید نارای فند در بانکوک تایلند,مراکز خرید تایلند , بهترین مراکز خرید تایلند , بهترین مراکز خرید تایلند , مراکز خرید ارزان تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

ساحل وانگ آمات بیچ یکی از تفریحات پاتایا در تور تایلند تابستان 94  می باشد .این ساحل در قسمت شمالی پاتایا قرار گرفته است و برای افرادی مناسب است که به دنبال مکانی راحت برای استراحت و گرفتن حمام آفتاب می باشند چرا که یکی از تمیزترین و با برنامه ترین سواحل در پاتایا بشمار میرود.در این ساحل بزرگ و دیدنی راه رفتن بر روی ماسه ها جذاب می باشد چرا که راه رفتن و دراز کشیدن بر روی این ماسه ها به آدمی حس آرامش می دهد. این ساحل در روزاهای تعطیلی در تور تایلند مرداد 94 خیلی شلوغ می باشد و کسانی هم که با شنا کردن آشنا هستند در این ساحل به شنا می پردازند.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: ساحل وانگ آمات بیچ در پاتایا تایلند , دیدنی های تایلند , جاذبه های گردشگری تایلند , جاذبه های توریستی تایلند , بهترین جاذبه های توریستی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 مرداد 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد